راهکار های Simple Cloud Protection با Google Cloud VMware Engine

سلام به وبلاگ من خوش اومدید. من در این وبلاگ مقالات تخصصی خود در زمینه دیتاسنتر ، مجازی سازی ، دستگاه های ذخیره سازی ( استوریج) ، سوییچ سیسکو ، روتر سیسکو و ... را در اختیار شما قرار میدهم. امیدوارم مطالب مفید واقع شوند.

چهارشنبه ۰۱ فروردین ۰۳

راهکار های Simple Cloud Protection با Google Cloud VMware Engine

۲۲۸ بازديد


Dell Technologies با تهیه نسخه بکاپ جامع و راهکارهای بازیابی و ذخیره سازی تحت Google Cloud ، محافظت از برنامه های مجازی را ساده می کند. در 14 May ، گوگل از Google Cloud VMware Engine رونمایی کرد ، که به کاربران این امکان را می دهد تا ضمن کاهش هزینه ها و آزاد کردن منابع IT برای نوآوری ، بارهای کاری VMware را به Google Cloud انتقال دهند.

همچنین کاربران می توانند تا بارهای کار VMware را بصورت محلی در یک ابر اختصاصی پیاده سازی کنند بدین معنی که از همان ابزارها ، فرآیندها و Policy ها که در Local استفاده می کردید نیز بهرمند شوید و انتقالات را سریع تر و ساده تر انجام دهید.

راهکار های محافظت از داده های Dell EMC برای Google Cloud VMware Engine با قابلیت هایی مانند deduplication داده های مبتنی بر منبع ، به سادگی گسترش یافته اند. تیم های مهندسی Dell به طور مشترک این راهکار را با نمونه کارهایی، از جمله قابلیت های مدیریت نرم افزاری فعال شده تحت Cloud در سرتاسر Data Protection Suite و PowerProtect Data Manager تأیید کردند. امکان تهیه نسخه بکاپ با قابلیت مقیاس پذیری بالا و بازیابی ماشین ها در Google Cloud ، با محافظت از داده ها در Local و محافظت از بارهای کاری vSphere برای افزایش انعطاف پذیری، یکپارچگی مناسبی را ارائه می دهد.

با هدف ذخیره سازی بکاپ های (Dell EMC PowerProtect DD Virtual Edition (DDVE در Google Cloud ، باعث می شود کاربران VMware از حافظه محافظت شده، قابلیت هایی ازجمله سادگی ، انعطاف پذیری و کارایی را از طریق نرم افزار به دست آورند. PowerProtect DDVE به سادگی قابل پیکربندی است و می تواند ظرف چند دقیقه پیاده سازی و فعال شود.

PowerProtect DDVE ، با حداکثر 96 ترابایت به ازای هر نمونه و برای بسیاری از بارهای کاری مجازی، مقیاس پذیری بسیار خوبی ارائه می دهد.

آیا به دنبال راهکارهای خلاقانه برای بارهای کاری Google Cloud VMware Engine workloads هستید؟

این همکاری های قدرتمند شما را قادر می سازد تا:

مهاجرت های Cloud را تسریع کنید

Google Cloud VMware Engine یک شرکت یکپارچه اول شخص است که به طور مستقیم توسط Google Cloud ساخته ، فروخته و پشتیبانی می شود. این برنامه VMware Cloud Foundation stack کاملا مدیریت شده ای را ارائه می دهد — که شامل vSphere ، vSAN وNSX-T  یکپارچه همراه با VMware HCX برای مهاجرت ابری در یک محیط اختصاصی بر روی زیرساخت های بسیار کارآمد و قابل اعتماد Google Cloud برای پشتیبانی از بارهای کار تولید شده توسط سازمان شما است.

شما می توانید بارهای کاری مبتنی بر VMware vSphere را بطور طبیعی و در SDDC اختصاصی در Google Cloud مستقر کنید و از همان برنامه ها ، ابزارها ، فرآیندها و Policy هایی که امروز استفاده می کنید بدون تغییر استفاده کنید. با استفاده از Google Cloud و Dell Technologies ، یک راهکار امن از داده های خود در محیط های SDDC خود با پشتیبانی از بارهای کلیدی ، اعم از Oracle ، SQL یا SAP Hana به دست آورید.

عملیات را ساده کنید

Google VMware Cloud Engine فناوری اطلاعات را از مدیریت زیرساخت های فیزیکی رهایی می بخشد و می تواند به شما کمک کند در عرض چند دقیقه یک ابر اختصاصی پیاده سازی کنید. برای ساده سازی عملیات IT و ارائه تجربه ای مداوم و استوار از ابزارهای مدیریت موجود در VMware ، مدیریت خود را در بین ماشین ها و سرویس های عمومی Cloud متحد کنید.

Multi-cloud Frameworks

ترکیب سریع Dell EMC ، VMware و Google Cloud پفریم ورک های چند ابر را در اختیار کاربران قرار می دهد. با آشنایی با ابزارهای VMware ، به سرعت خدمات جدیدی را به بازار عرضه کنید و یکپارچه تر و ایمن تر عمل کنید. از معماری ها و راهکار های ابر ترکیبی استفاده کنید تا با ارائه خدمات بومی Google مانند AI ، ML و BigQuery بینش هوشمندانه ای در مورد رفتارهای مشتری خود کسب کنید.

بر اساس تحقیقات داخلی Dell در  فوریه 2020 : امروزه ، بیش از 1000 مشتری به Dell Technologies اعتماد می کنند تا از داده های خود در ابر محافظت کنند.

نویسنده : محمد نعمتی

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.